28 setembre 2014 | ACTUALITAT, INFORMACIÓ, TIL | |

_fapa_logo

D’acord amb el compromís d’aquesta junta directiva per a l’intercanvi informatiu entre les nostres associacions i davant un curs que es preveu complicat, us convocam a:

REUNIÓ REPRESENTANTS D’APIMA
4 d’octubre – 9.30 h
IES Marratxí – Saló d’actes

[com arribar a IES Marratxí – Google Maps]

L’objectiu de la reunió és tractar l’inici de curs i els darrers esdeveniments, així com concretar entre tots l’orientació de la nostra tasca i presentar-vos els nous projectes que desenvoluparem.

A aquesta reunió, per qüestó d’espai, només hi podran assistir un màxim de dues persones designades per la junta directiva de les associacions federades a FAPA Mallorca.

Us demanam que confirmeu assistència per qüestió de l’organització, amb un correu electrònic a info @ fapamallorca.org indicant:

  • APIMA
  • Nom i llinatges dels assistents
  • Número i edats dels nins acompanyants, si heu de menester servei de guarderia

Vos esperam a tots dissabte per continuar endavant tots plegats.

Rebeu una salutació i el nostre reconeixement per la vostra tasca.

 

reunió-apima-2013

Reunió APIMAs octubre 2013

Comparteix

Darreres notícies

L’aFFaC sempre al teu costat

Visita a l'àrea privada per accedir a totes les plataformes de gestió i contractar serveis exclusius per a AFA federades

L'aFFaC en xifres

2.386 AFA associades
Presents en el 100% de les comarques catalanes
Presents en el 78% dels municipis catalans
442.039 famílies
704.651 alumnes
218 Comissions de Garanties d’Admissions amb representació de l'aFFaC
80 projectes als Premis aFFaC 2021 de les 53 AFA participants
41 cursos de Gestió per a AFA amb 814 participants de 518 AFA diferents